FANDOM

70115 Ultimativ speedor-turnering er et Legends of Chima sæt udgivet i 2013. Sættet indeholder en CHI piedestal, en løve træning skulptur, en rampe og to Speedorz.

Baggrund

Speedorz var køretøjer, der benyttes af de tegn til at kæmpe med hinanden eller rejser på tværs af landet Chima. De blev også brugt til at konkurrere om CHI ved at hoppe gennem ringe, banke over forhindringer, dodging forhindringer og andre udfordringer. Speedorz blev formet som lederen af ​​dyret, der red dem.

Cragger-og Laval var blandt de mest anerkendte Speedor mestre i Chima, og var ofte de to sidste stående ved slutningen af ​​en turnering.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Deltag i den ultimative speedor-turnering.

Dybt inde i løveterritoriet i Chima samles stammerne til den ultimative speedor-turnering. Sæt Laval og Cragger på hver sin speedor. Træk derefter i træksnore for at køre gennem løvens mund og frigøre chi'et. Flyv op ad rampen, ram chi-tårnet, og frigør endnu mere chi. Sæt en power-up på for at gøre hver speedor bredere og give den endnu mere kampkraft. Sættet indeholder to minifigurer, fire våben, to speedorz, to træksnore, to power-upz, rampe, to ildkegler, 12 chi-kugler og 10 spilkort. Test din færdigheder inden for timing og præcision med dette spil for én eller flere personer.