FANDOM

Crominus er en Legender af Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Crominus har en gylden rustning tilbehør med en gennemsigtig flad blå stud, som repræsenterer Chi. Han har en rød revet op kappe. Hans hoved mug er guld på toppen og olivengrøn trykt i bunden med masser af skæve tænder med reptil skalaer. Hans arme er olivengrøn, men hans hænder er mørkegrønne. Hans overkrop er skællet med muskler og røde rippet klud og midt i hans torso er der en kreds af chi. Han har oplag af en rød klud fortsat på benene, undtagen med hvide knogler forbundet til det. Bunden af ​​hans fødder udskrives med kløer.

Baggrund

Kong Crominus er leder af Crocodile stammen og er gift med dronning Crunket. Kong Crominus aldrig set eye-to-eye Lion stammen, men han havde nok sund fornuft og respekt for aldrig at begynde åben konflikt med dem. Cragger er deres søn, prinsen af Crocodile stammen, og bedste venner med løve prins Laval. I en krig mellem løver og krokodiller, senere kong Crominus og dronning Crunket faldt ned i en kæmpe sinkhole inde i deres tank, der forårsager Cragger at blive regent af stammen.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Skabelon:QuoteLEGO.com