FANDOM

Crooler er en Legends of Chima minifigur udgivet i 2013 udelukkende 70006 Craggers kommandobåd.

Beskrivelse

Crooler er for det meste olivengrøn i hudfarve, fra hendes kæber til hendes fødder med hendes hænder, øvre hoved og vægt er jorden grønt, mens hendes underliv er lys, gullig grøn. Hendes kæbe strækker fremad som en rigtig krokodille og har samme detaljer vedrørende hoved-formen af ​​en krokodille. Crooler har skarpe kløer på hendes tæer og tænder stikker ud af hendes mund. Hendes gul, reptil øjne er omgivet af lilla skalaer.

Crooler bærer tyndt og iturevne lilla tøj på hendes talje og bryst. På hendes affald, men det synes at være en bh, der er rippet og er ved at falde af. En rød, klud bælte strækker sig over hans talje og en hale strækker sig ned hendes venstre ben. En streng af spidse tænder holdes på siden af ​​hendes andet ben.

I vejen for smykker, bærer Crooler en sølv ring på hendes venstre næsebor, en anden ring i navlen, en navle ring og en halskæde strækker sig ned fra hendes skuldre, bunden af ​​som hænger i midten af ​​brystet med en Chi indehaver. Tre, hvide spidser rager fra det, hver fra og i en anden retning.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Crooler

Crooler er Craggers ærgerrige og konspirerende tvillingesøster, som blev udklækket få sekunder efter Cragger. Hun driver konstant sin bror fremad og får ham til at tage alle risici, mens hun selv går efter belønningerne eller håner ham nådesløst, når noget mislykkes for ham. Nogle ser hende som den virkelige hersker af krokodillestammen, hvilket hun blot nyder. Hun er meget tilfreds med at have den indflydelse uden alle de trælse bagateller og beslutninger, der følger med officiel ledelse. Hun har ikke planer om vælte Cragger – hun vil bare manipulere ham for egen vindings skyld. Hun er skræmmende god til at trykke på de rigtige knapper og trække i de rigtige snore. Hun kender hans usikkerhed og alle hans svagheder, som hun konstant spiller på for at opnå sine egne mål og selvhævdelse. Hun er uden sammenligning den mest ondskabsfulde i krokodillestammen.