FANDOM

Crug er en Legends of Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Crug hoved består af en hjelm-lignende stykke designet til at passe over en normal minifigur hoved og at ligne en egentlig krokodille. Dette stykke har en metal kæbe og skalaer over øjnene. Crug s gule øjne vise gennem det stykke, med en skelende udtryk. Toppen af ​​Crug hoved byder scutes der løber ned ad ryggen.

Crug er shirtless, men bærer en halskæde over hans arrede torso. Over hans talje er en iturevet bælte, der synes at have en chi orb surround ved knogler eller kløer. Under bæltestedet er en mørk rød lændeklæde, der dækker det meste af Crug hofte-området, sammen med strengeinstrumenter tænder. Hans hud er brun i farven, i modsætning til de andre krokodiller. På sine fødder er hvide kløer og hans knæ område features udskrivning. Crug ryg print har en udvidelse af bæltet og lændeklæde samt skæl og noget af en udvidelse af de scutes der løber ned ad hans hoved stykke.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Crug

Crug er Craggers højre hånd. Han er stor, stærk og fuldstændig lydig. Han stiller aldrig spørgsmålstegn ved sine ordrer, men trasker bare af sted for at løse enhver opgave for Cragger. Crug er utilregnelig og farlig af natur – hvilket gør det endnu mere mystisk, at han sover med en frøbamse ved navn hr. Kvækkesen.