FANDOM

Eglor er en Legender af Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Eglor er den eneste ikke-hvide Legender af Chima Ørnstammen minifigur øjeblikket løsladt. Han har mørkeblå til grundfarven af sine ben, torso og hovedbeklædning, med sorte arme og flamme gule hænder, og han bærer en sølv rustning stykke omkring hans hals med en blå 1x1 runde flise på en stud i midten. Hans tæer udskrives med gyldne talon markeringer hans knæ med sølv markeringer, og hans bælte og øvre ben med sølv og sort. Eglor hjelm er mørkeblå og har sølv markeringer på panden og en kort flamme gul næb på forsiden. Tre blå 'ben' stikker ud fra bagsiden af ​​hans hjelm, og to hvide vinger forbinde til hans skulder rustning stykke ligesom med de andre Ørnstamme minifigurer. Eglor øver en sølv spyd i sættet 70013, og en spidse økse våben i 70105. Han har også en gylden kæde våben med to Chi orbs i hver ende i 70007.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Eglor

Eglor er ørnenes "nørd" og en mester inden for projektilbaner og primitiv raketvidenskab. Hvis han får tid til det, kan han beregne den præcise hastighed og skudbane for at sende en perlesten tværs over Chima og slå en modstander ud. I kløerne på Eglor kan selv den mindste kvist være lige så ødelæggende som et missil. Det eneste problem er bare, at hans beregninger er så tidskrævende, at kampen som regel er ovre, før han får affyret sin sten. For det meste lander Eglors "dødsensfarlige angreb" på en fuldstændig ryddet slagmark. Han har heller ikke en lommeregner, så hans udregninger med kridt dækker halvdelen af ørnebjerget. De andre ørne er nødt til at gå på klospidserne omkring Eglors udregninger for ikke at komme til at viske dem ud og forårsage en regnefejl, der sender et missil i en helt forkert retning! Det sker faktisk oftere, end ørnene vil indrømme.