FANDOM

Ewald är en Legends of Chima minifigure släpptes 2013.

Beskrivelse

Ewald har en stykke monteret over hans lyseblå hoved med eagle-shape funktioner til en mere stiliseret look. Hjelmen er gylden med højderygge på siderne, der ligner fjer og tre toppe i ryggen. En gul næb er på forsiden, og der er blå ringe omkring øjet huller. De fleste af ansigtet nedenunder er dækket, men det er lyseblå med en gul næb (som er omfattet af hjelmen), og øjne, der er sunket tilbage i hovedet. Der er forskellige mørkeblå fjer omkring Ewalds hoved.

Ewald bærer en blå kjortel med gylden broderi omkring en åben kiste og helixes omkring robe. I midten er en mørkere blå brik, der løber fra en Chi hul hængende på brystet til et bælte omkring taljen. Den fortsætter forbi bæltet og på en skråning, der anvendes til den nederste del til ende. Hældningen er også blå med den samme gyldne helix mønster. På bunden er gyldne kamme. Ewald arme er hvide og hænder er gul.

En gylden kiste plade dækker op en betydelig mængde Ewalds torso. Den spreder opad ved skuldrene og stikker ud fra siden af ​​fronten. Det meste af fronten er flad, men en stud er placeret der. På bagsiden af ​​rustningen, er to hvide klip placeret som holder buede, behængt vinger.

Baggrund

Ewald är chef för örnarna styrande råd. Han är försiktig med att planera både stora och små saker och toning dem till perfektion, vilket hindrar honom från att avsluta någonting.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Skabelon:QuoteLEGO.com