FANDOM

Ewar er en Legender af Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Ewar har en torso og bælte med lyseblå hud, ligesom hoved-stykket under Ørnen "hjelm" hvide arme og ben, og hænder flamme gul. På hans "tæer", har Ewar aftegninger som dem i ørn kløer. Han har gyldne udskrivning på knæ, og også på hans bælte. Hans "hjelm", hvidt i grundfarve, har en flamme gul næb, øjet huller og tre «ben» stige fra bagsiden. Hans øjne, er afsløret gennem øjet huller, deres røde og hvide. Over hans torso, bærer Ewar en gylden skulder rustning stykke med en gennemsigtig lyseblå flad stud brik i midten. Hvide ørn vinger forbindelse til ryggen. Hans overkrop er lyseblå, og han har muskuløs print på maven.

Baggrund

Ewar forsøger at beskytte CHI fra Razar og hans Chi Raider i sæt 70012. Han ryttare sv Acro-Fighter i sæt 30250.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Ewar

Ewar er modig. Ewar er stærk. Ewar er oprigtig. Men Ewar skifter under ingen omstændigheder retning. Han har som regel en slagplan i hovedet fra start til slut, og han følger den til punkt og prikke – og med succes. Men hvis der sker noget uventet undervejs, er Ewar helt på herrens mark.