FANDOM

Leonidas er en Legender af Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Leonidas har beige arme, torso og ben, og hvide hænder. Hans tæer har aftegninger af løve-lignende tæer, og han bærer en blå kilt med gyldne og sorte aftegninger, og bands på knæene. Over hans bryst, bærer han en blå bælte med en gylden broche, og i midten af brochen, er der en blå sten. Hans bryst aftegninger er hvide og muskuløse udseende. Leonidas har en strittende appelsin manke af hår med en mørk blå kant, hans ansigt er beige, og han har en hvid snude. Hans næse er sort, og han har en lille hage hår under hans mund, som har en goofy smil. Leonidas øjne er orange, han har en dobbeltsidet ansigt på den ene side har han en Fedtmule smil og på den anden han har en forvirret udtryk.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Leonidas

Leonidas er løvefodsoldat og -vagt. Han er ikke dum – han har bare svært ved at have flere end to tanker i hovedet på én gang. Hvis man giver ham en kommando – "Vogt indgangen til templet" – gør han det effektivt og uden at stille spørgsmål. Men hvis man beder ham om at gøre en ting mere – "Rens dit sværd samtidig" – bliver han helt forvirret. Han er sådan en, der ikke kan gå og også tygge tyggegummi på samme tid. Men hvis du gerne vil have ham til at gå ELLER tygge tyggegummi, gør han det med større gåpåmod end nogen anden.