FANDOM

Rawzom er en Legender af Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Rawzom er hovedsageligt sort, med små mængder af lilla, guld, rød og grå. På benene, han har tre grå kløer på hver fod samt goldish-tan knæ beskyttere og lilla fjer på hans øverste venstre ben, og en grå pose på hans højre. Han har grå striber går hele hans torso, med ravnen symbol på ryggen. Han har lilla hænder og sorte arme. Han har en ny rustning brik i guld eller splint, afhængigt af hvilke sæt med sine sorte vinger fastgjort til ryggen og en flad, transparent blå stud på forsiden. Hans hoved er dobbeltsidet med en krone på hver side sammen med skelende gule øjne og en grå næb. Hans hjelm er også sort med røde markeringer og en guld krone, sammen med en sort næb.

Baggrund

Rawzom er Grand tyv Mester eller konge, af Ravnestammen. Han og hans fæller, herunder Razar, Rizzo og hans bogholder Razcal, sidet med krokodiller og Ulve i konflikten spænder hele Chima. Ligesom alle Ravens, har specialiseret Rawzom i stealth og tyveri.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Rawzom

Ravnenes stortyv Rawzom ser sig ikke for fin til tyverier, når lysten er over ham. Han er lusket og rutineret, så husk at dobbelttjekke dine lommer, hvis han kommer tæt på. Foruden rapseriet har Rawzom et fremragende syn, hvilket gør ham til den perfekte spejder i højderne i Chima.