FANDOM

Razar er en Legends of Chima Ravne Faction minifigur udgivet i 2013. Han optræder i fire sæt hidtil. Han er prins af Ravens.

Beskrivelse

Mange af Razar brikker er sorte, hans bælte, ben, arme, torso, hoved, vinger og hjelm. Hans højre hånd er lilla, og hans venstre hånd er erstattet af en sølv krog. Hans tæer har mørkegrå talon udskrivning, tre kløer på hver ben. Han bærer bælter på benene, og en slags knæ udskrivning er under dem. Hans bælte har mørkerøde udskrivning med en sølv bæltespænde, og hans torso har seks sorte bælter holder pendler på plads på forsiden og på bagsiden. Kun den forreste pendant har et ornament, dog, det er en lille, rund sten farvet lyseblå, med en refleksion af hvidt på toppen af stenen. Bag hans bælter har han en række lilla figurer, der ligner fjer. Hans hoved udskrivning er på begge sider, med et udtryk for hver, men begge har røde markeringer mellem og omkring hans øjne, orange øjne med røde elever under sorte øjenbryn, og et metal næb med nitter og takkede kanter. På den ene side er hans næb lidt åben, og hans øjne er himmelråbende, og på den anden, er næbbet lukket, og hans øjne er halvt lukket, tilkendegiver kedsomhed eller foragt. Han bærer en sølv skulder rustning stykke med en transparent blå flad stud på fronten, clips på bagsiden forbindelse til Black Raven vinger med en rigelig mængde af fjer. Hans hjelm har en metal næb med takkede kanter og nitter, en base farve sort og mørkerøde markeringer omkring øjenhuler, med sølv kanter omkring den mørkerøde. Næbbet er kort, tyk, og pegede, og det har scratch aftegninger. På bagsiden af hjelmen er der sorte fjer-lignende fremspring.

Baggrund

Razar er en af Ravne stammen, en følgesvend til Razcal, Rawzom og Rizzo. Han er ejer af en Chi Raider køretøj. Han flyver også en lille flyvende køretøj med to laser sværd på forsiden og sorte vinger. Razar er en antagonist, og er allieret med Ulv fraktion og Krokodille fraktion. Han viser dette med et våben, der blev skabt af krokodille stamme, Vengjacked. Hans andre våben er navngivet Slizar og Thundax.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Skabelon:QuoteLEGO.com