FANDOM

Razcal er en Legends of Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Razcal ben har grå kløer trykt på dem, samt nogle guld, lilla og grå detaljer over der. Hofterne har guld detaljering i centrum og en smule gråt omkring guld. Torsoen er ikke mindre detaljerede end benene. På forsiden har den en lyseblå cirkel på brystet, lidt guld over det og omkring det, og en masse af grå og lilla detaljer over det hele. På bagsiden er der færre detaljer. Der er et par trykte grå lommer med guld på dem, og nogle lilla fjer trykt hele ryggen. Der er også to grå stropper ud for de arme, der fortsætter på forsiden. Armene er almindelig sort med lilla hænder. En lysegrå rustning brik kan passe på torso. En gennemsigtig lyseblå flad stud kan sættes på sin forside, og to sorte vinger på ryggen. Hovedet er dobbeltsidet, den ene side at være rolig, og den anden med vidtåbne øjne og et åbent gråt næb. En ravn hovedet kan sættes på almindelige minifigur hovedet. Det har en grå næb med guld på toppen af ​​det. Der er to huller til øjnene, med et par ringe trykt over dem.

Baggrund

Razcal flyver et svævefly til Ravne fraktion af Legends of Chima. Hans kammerater i fortræd er Razar, Rawzom og Rizzo. I modsætning til to andre ravne, er Razcal ikke har nogen "proteser" dele. Ifølge baggrundsfarven Minifiguren lister, der ligger på fronterne af kasserne er Razcal og hans Ravne følgesvende allieret med Krokodille og Wolf fraktioner.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Skabelon:QuoteLEGO.com