FANDOM

Wakz er en Legender af Chima minifigur udgivet i 2013.

Beskrivelse

Wakz pels er mørk grå, med en lysere grå farve for højdepunkter. Han bærer en pjaltet mørk rød tunika dekoreret med en strittende mønster og med en Chi holder, trukket med tænder, over det. På sine tæer, har han lysegrå kløer trykt med sorte konturer, så højere op han har skitseret lysegrå pels med røde stropper over det. På sin venstre lår, bærer han en rem med to tænder trukket på det. Han har en mørk rød bælte med aftegninger. Hans arme, hænder, ben og hoved er mørkegrå, som er hans ulv 'hjelm' brik. Han har orange øjne, en sort næse og lysegrå pels på hans ansigt, samt skarpe hvide tænder. Ligesom alle ulve har Wakz en dobbelt-udtryk ansigt. Den første er store øjne med øjenbryn hævet, åben mund og tænder udsat for. Hans anden udtryk har smalle øjne med sænkede øjenbryn. På sin ulv 'hjelm' har han lysegrå øjenbryn trykt over hans øjne og pels under øjnene. Selve spidsen af ​​hans snude er farvet sort, og to lange tænder stikker ud fra hans lukket mund.

Baggrund

Wakz er en del af Ulvestamme Chima, og er en meget snu og dygtig pack ældste. Han svor den legendariske Pantsætning af pakke til Crominus, og til gengæld, det ubrydelige Vengious of Honour modtaget.

Beskrivelse Chima.LEGO.dk

Dette er en beskrivelse taget fra Chima.LEGO.dk. Må ikke ændre det.

Wakz

Wakz er en af flokkens ældste. Han er ekstremt snu og går ikke af vejen for at falde en modstander i ryggen. Der findes ikke mange ulve, der lever længe nok til at blive en af stammens ældste, og det er kun lykkedes Wakz, fordi han er mere snu, glubsk og stærk end sine modstandere.